fredag den 1. november 2013

Stil November 2013

Stil - "Det minder mig om"
Stilen skal afleveres senest fredag d. 8. november. Den skal sendes til min mail: karen.m.pagh@gmail.com
-  Læs opgaveformuleringen grundigt.
Skriv en disposition du kan bruge som guide gennem hele stilen

Krav til stilen:
Stilen skal fylde mindst 1,5 side.
Jeg vil meget gerne have I også sender jeres disposition til mig.

Layout:
- Stilen skrives i skriftstørrelse 12 med linieafstand 1 eller 1,5
- Teksten skal være venstrejusteret.
-Overskrift må dog gerne være i en større skriftstørrelse og centreret.

Ting du skal huske:
- Genren er et brev - dvs. der er en modtager og en afsender. 
Et brev er altid dateret 
Tænk på at fortælle historier I har oplevet sammen.  Hvilke følelser var der forbundet med dem, var I bange, kede af det, grinede I? 
Reddede I hinanden fordi I var venner?
Hvilke følelser vækker det i dig i dag (10 år efter) når du tænker tilbage på disse minder.
Hvordan påvirker det dit liv i dag, at du har disse oplevelser, dette venskab med i bagagen.

Jeg glæder mig til at læse jeres stile.
Venlig hilsen Karen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar